sommarsöndag♥

Tjena.
Idag vaknade jag hemma hos Zabine. I hennes mysiga säng ^^
Haha, nu måste jag berätta om igår. Jag tog åtta bussen till Nyköping. Hon mötte mig utanför långberg-skolan och vi gick till coop. På vägen dit så började det ÖSregna, det var helt sjukt. Vi vart genomvåta på några sekunder. Vi rusade hela vägen och in i en busskur. Vi skrattade så vi nästan kissade på oss. Där stog vi tills det inte regnade lika mycket. Sen kom solen fram.

På coop så köpte vi allt möjligt gott. Vi köpte två glasspaket, en läsk, en stor choklad och nutella. Hehe, det var ju ändå lördag ;)
Sen gick vi hem till henne. Då gick hennes småsyskon och la sig och vi bytte om till pjamas. Sen dukade vi fram allt på vardagsrums bordet. Och brödrosten följde med. Så vi satte oss och kollade på film medans vi malde i oss mumsiga saker ^^

Idag så gick jag och Zabine ner på stan och köpte morsdag present. Jag köpte en jättefin servetthållare med två hjärtan. Var det någon mer än jag som köpte en morsdag present?
Sen gick vi vidare till vallarna. Där låg vi och solade ett tag. Sen kom det några vi kände, så vi pratade ett tag med dom.
Sen gick jag till mormor och träffade mamma och mina småsyskon där ett tag. Sen åkte vi hem.
Jag har inga bilder på den här datorn, dom kommer imorn. kram Elvira.



    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0