Sommar!

Hejsan bloggen.
Jag har inte skrivit i bloggen sen i torsdags, det är för att jag och Zabine åkte till Stockholm och allt det där.
Idag så har vi gått ponnyridning på Gumsbacken. Det var rätt kul, det var ju kanonväder och massa kunder iallefall!
Vi fick lite färg på armarna, det är härligt!

Jag berättar allting senare ikväll.

Nu tänkte jag lägga ut bilder på allt jag köpte i Stockholm, det vart inte så jättemycket. Men jag är nöjd.

Armband, bik bok 129.-
Nagellack, h&m 29.-
Ring, glitter 80.-
Jag ÄLSKAR ringen!


Gul t-shirt med tryck, vero moda 120.-
Brunt midjebälte, vero moda 50.- ( rea )


Vit t-shirt, zara 99.- ( MIN FAVORIT!


plus ett John Frieda shampo som gör håret blondare, det funkar faktiskt!

Later ♥


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0