Skypemorgon

Godmorgon bloggen.
Jag la precis på luren på skype. Har pratat med min bror Olle och hans tjej. Det var första gången jag pratade med henne. Hon var jättetrevlig och söt ^^
Dom bor i Sydafrika så det lättaste sättet att hålla kontakten är att prata på skype.

Ikväll kommer Zabine, jag saknar henne redan. Jag ska väl städa rummet och packa lite innan hon kommer idag. Annars ska jag nog bara ta det lugnt. Jag och Zabine ska basta ikväll, se på pearl harbor ( en gemensam favoritfilm vi har )
och se på sista halvan av american pie, haha det är verkligen våran humor!

Vad hittar ni på idag?

LATER ♥

ps. Barbiefilmen är på tvn, så det dunkar SUMMERSUNSHINE i hela huset och SHE A QUEEN OF THE WAVES ^^

A N N A S skrev:

sv: tack så jättemycket, glad jag blir! :D

DATUM: 2010-05-13 KLOCKAN: 13:41:05
Blogg: http://annasdagar.blogg.se/
Anonym skrev:

aa visst är den!

det är bra med mig också :)

hittar du på idag då?

DATUM: 2010-05-13 KLOCKAN: 16:02:48
Blogg: http://nannyclaesson.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0