Regnrusk, usch

Det regnar här. Enligt mig ska det vara sol och jättevarmt! Hur är vädret hos er?

Idag så vaknade jag på en madrass bredvid Josefin. Jag sov hos henne i natt.
Igår kväll så satt vi vid datorn en stund, sen gick vi ut i stallet. Där fixade vi lite och Josefin tömkörde Joy.
(Det är när man går bakom hästen med tyglar och styr den därifrån.)
Haha när jag satt och tittade på så kommer det en man på en häst. Josefin springer bakom Joy en bit bort i padocken.
Han vänder sig om och säger
- Motionerar hon sig själv?
På en jätte skojjig dialekt ^^
Sen gick vi in och åt god mat. Sen tittade vi på Avatar. Josefin somnade efter typ 30 minuter, hehe.
Sen kunde jag inte hålla mig vaken mot slutet så att jag väckte Josefin och vi gick upp och la oss.
Men mamma och jag köpte den på blueray i Nyköping idag, så vi ska se hela ikväll.

Vid ett idag kom mamma och hämtade mig. Vi åkte in till Nyköping med William och Lovisa. Där handlade vi lite kläder och hälsade på mormor.

Förresten så gick jag och Josefin till en jättestor kulle igår kväll och tittade på solned gången, hur vackert som helst!

Här kommer en bild: ( jättedålig, men det får duga )


En sån här tröja köpte jag i tre olika färger: brun, vit och svart. Det var dunder rea, så det blev ju några riktiga kap ;)


riktigt dålig bildkvalité på den här också. Jag ska snart köpa en ny kamera. Då kommer det bättre bilder.

Ha en mysig lördagkväll sötnosar ♥


Anonym skrev:

var köpte du den? :D

DATUM: 2010-05-09 KLOCKAN: 09:39:03
Svar: skrev:

Gina Tricot :)

DATUM: 2010-05-09 KLOCKAN: 16:35:48
Blogg: http://alltidelviraa.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0