Norrköping

Idag så åkte hela familjen till busfabriken i Norrköping. Jag hade huvudvärk hela tiden tyvärr. Men jag lekte lite grann med Edwin och Lovisa. Vi var där i tre timmar. När vi var klara så åt vi glass och sen åkte vi hem.

Imorgon är det skola igen. Jag är så sjukt trött på skolan just nu. Men man får väl trösta sig med att det bara är typ tre veckor kvar i skolan. Vi har ute gympa imorgon. Jag får se om det blir shorts eller mjukisar.

Jag sov till halv tolv idag. Så jag känner att jag inte kommer att somna förens ganska sent i kväll.

Vet ni hur sugen jag är på en systemkamera? Jag vill fota varje dag. Jag har testat några gånger och kan allt grundläggande med slutare och bländare och sådär. Jag älskade att fota redan första gången jag höll i en kamera. Men det värsta är att jag vill ha en pentax. Och dom är väldigt dyra oftast.
Kanske blir till att sommarjobba.

Aja, nu ska jag göra i ordning allt inför imorgon. Ha en mysig kväll och en bra dag imorgon, vi hörs då. KRAM 


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0