Förlåt Förlåt

Hej på er igen. Jag har haft väldigt mycket dom senatse veckorna. Och blogglusten har försvunnit lite. Men nu är den tillbaka. Hur mår ni?

Jag är sjukt glad idag! Jag ska köpa en systemkamera i helgen eller nästa vecka :D
Jag är jätte jätte sugen på att fota nu. Jag ska köpa en Nikon D3000, är det någon som har en sån?
Jag ska antingen köpa en nästan helt ny på blocket eller en ny på scandinavianphoto.se.

Idag tror jag att jag ska åka till Nyköping och träffa Lollo. Vi ska köpa fika och sätta oss på vallarna. Där ska vi spela gitarr.
Det blir nog riktigt mysigt.

Inatt vet jag inte om jag sover hemma eller i Nyköping. Vi får se.
Ha en bra dag sötnosar! ♥


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0