Yoggi dröm ♥

Jag är hemma idag också. Men idag mår jag mycket bättre! Jag vaknade vid halv tolv. Då smsade Zabine direkt ^^
Sen gick jag upp och satte på musik, drog upp rullgardinen och valde kläder. Sen när jag skulle klä på mig så står polackerna ( dom bygger badrum här ) utanför mitt fönster. Så jag drog ner den rullgardinen igen och drog upp den andra. Jag mår faktiskt ganska bra, det är ju toppen! Olle kommer ju sen! ^^

Visste ni att jag älskar yoggi dröm? Ni måste pröva! Den är grymt god.
Här får ni en bild på lilla mig, om ni undrar varför ja har halsduk så är det för att jag har ont i halsen.


                                                      
                                                                    



Puss ♥



    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0