Syster förra helgen

Förra helgen var jag hos min syster i Falun. Vi kom dit på fredag kväll och åkte ut till hennes hus som hon precis köpt med sin pojkvän. Huset var jättefint och dom hade ett litet stall. På lördagen så red jag och Sara i det underbara vårvädret! ♥
Sen åkte vi guidad busstur i Falun. I nästan 3 timmar, hur stort kan Falun vara? ^^ 
På lördag kväll åt vi bakad potatis med skagenröra, mums! Sen på söndagen så åkte vi hem. Vi tog tåget från Borlänge. Jag och min bror William hade bara åkt tåg en gång förut så vi bokade såklart inga sittplatser. Vi fick flytta på oss typ fem gånger, nästa gång blir det nog att boka platser ^^
Det var väldigt fint väder när vi åkte upp så jag tog en bild på Dalarna från tåget, sen är det en bild på Saras fina hus också :)







Vi hörs sötnosar.


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0