Hello!

Imorse vaknade jag av att det gjorde jätteont i halsen. Sen fick jag huvudverk också, kan bero på att jag stressade massor. Jag hade bara en halvtimme på mig! Men jag svalde två Ipren och gick till skolan med ett leénde. På morgonen hade vi bild med Anna Bergendals mamma ^^
Förmiddagen gick fort. Till lunch så åt jag lasange, inte så jätte gott. Sen fick jag riktigt ont i huvudet och halsen. Men jag hade lovat Agnes att gå på stan och kolla på jeans en stund efter skolan. Hon hittade ett par jätte snygga jeans!
Sen när hon åkte så gick jag till bussen och åkte hem.
Hemma åt jag mackor och låg i min säng, jag älskar att ligga i min varma säng ^^
Inga läxor idag, eller jag hade behövt men jag orkade inte ;)
Lite småonödigt inlägg men jag upptaderar i allefall. Imorgon blir jag nog hemma. Så då uppdaterar jag med bilder!
Ha en bra kväll amigos, KRAM ♥



    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0