Grattis Bror ;)

Idag fyller min bror William år, grattis till han.
Matilda fyller år idag också, grattis till henne ♥

Jag hade en jättebra dag igår. Klassen sjöng för mig två gånger, usch! Fast lite roligt var det ju ^^
Jag fick presentkort, pengar och smycken. Sara kom på kvällen och vi mysade lite.
När hon åkte hem kollade jag på 2012, jag älskar filmen. Jag tycker den är riktigt häftig ;)
    Idag var jag på ganska dåligt humör. Fast det blev bättre när jag slutatde ^^
På söndag ska jag hälsa på Sabina. Jag är suuuper glad, det var ju evigheter sen!

   Jag har hittat den sötaste klänningen nånsin! Den är ljusrosa i spets. Grejen är bara att den inte fanns i min storlek, hoppas den kommer in snart. Hade tänkt ha den på skolavslutningen. 
   Igår köpte jag lite nya kläder. Jag köpte ett brett midlebälte, en vit kofta, en jättesöt kjol och ett par lackleggings.
Jag blir på jättebra humör av lite nya kläder!

Ha en bra helg alla söta!  


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0