Go' kväll sötnosar

Hejsan sötisar! Nu var det 2 dagar sen jag uppdaterade bloggen, förlåt. Nu ska jag bli bättre ^^
Jag och Ellinor hade jätte roligt och mysigt. Jag tänkte hela kvällen på hur mycket jag hade saknat henne. Det var tre månader sen nu! Herregud, alldeles för långt. Vi pratade och pratade, åt lite godis och pratade ännu mer. Vi hade otroligt mycket att prata om! Vi delade säng och Ellinor var jätte snäll och låg ytterst för att jag var skiträdd, hon berättade att en kvinna hade brunnit inne i lägenheten. Då sket jag nästan på mig när vi släckte ljuset!
Jag hade jätteroligt! Jag älskar dig

Idag så var jag i skolan. Det var jätte roligt att träffa alla igen. Jag och Zabine har matstudio på elevensval. Idag skulle vi baka kakor. Vi glömde bakpulver så det var en stor smet när vi tog ut den ur ugnen, haha ^^
Sista lektionen hade vi gympa, Lollo har bytt från fotboll så hon har gympa med oss nu :D Vi körde badminton. Jag och Zabine ägde skiten ur alla! Vi vann alla matcher, det var typ en turnering ^^ 
På bussen hem så sov jag en stund, det gör jag alltid!

Ha en bra kväll ♥



    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0