En sommardag...

Nu ska jag berätta en saga för er.

Det var en gång två vänner som skulle handla godis. Dom var ute i sista minuten, affären skulle snart stänga.
Dom gick in och valde sitt godis. Sen i kassan så skulle den ena tjejen betala. Då stog det en gubbe bakom henne i kön. Han hade redan sin påse på disken. När tjejen hade betalat så stoppade hon ner sitt godis i gubbens påse och gick iväg. Han skrek efter henne att hon tog hans påse. Båda tjejerna brast ut i skratt. Hon gick och lämnade tillbaka påsen och tog upp sitt godis. När hon går så ropar han IGEN. Då har tjejen råkat tagit gubbens godis också. Tjejerna spricker snart av skratt. Hon lämnar tillbaka hans godis och dom skrattar hela vägen hem.

( den klyftiga tjejen som tog godiset är jag ) ( den andra tjejen är Ellinor. )

Smart Elvira, riktigt smart!

ELLINOR skrev:

haha, det var så jävla kul asså, jag trodde jag skulle skratta tills jag dog asså!

ett minne för livet med dig baby!

<3

DATUM: 2010-03-14 KLOCKAN: 11:00:43
Blogg: http://eelllinor

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0