Vilma ikväll

Ikväll ska jag nog sova hos Vilma, det blir första gången. Konstigt nog. Vi får se vad vi hittar på. 
Pappa hittade en dator på blocket, en mac. Den kostar bara 1000 kr! Om jag har tur är den inte såld, då åker vi och hämtar den ikväll. Det är lättare att hantera bilder i en mac. 

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag och Oliver åt frukost på balkongen i solen.
Jag vaknade säkert fem gånger på morgonen av att det borrades rakt under mitt rum. Nu är dom här och renoverar badrummet på nedervåningen. 
Nu ska jag duscha och sen ska jag ringa Vilma och planera klart. Vi kanske hörs ikväll, ha det bra till dess!


Hannah skrev:

Åh, tack så jättemycket! :) Vad glad jag blir att du tycker det! :D



Nej, det gör jag inte. ;)

DATUM: 2010-07-04 KLOCKAN: 20:50:25
Blogg: http://hlphotography.webblogg.se/
Hannah skrev:

Haha! :D

DATUM: 2010-07-05 KLOCKAN: 15:01:43
Blogg: http://hlphotography.webblogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0