Vallarna med min sötaste Lollo :D

Idag så tog jag med gitarren till skolan. Så efter skolan gick jag och Lollo till vallarna och spelade gitarr. Hon är väldigt duktig och hon försökte att lära mig. Det är bra att hon har tålamod ;)
Haha, jag höll upp hennes ben, fråga inte. Men sen höll hon på att rammla och hon skrek till mig ELVIRA SLÄPP! Fast jag fick för mig att hon kunde stå bättre om jag höll kvar. Så hon ramlade och rullade, haha förlåt ^^

Det var väldigt roligt att spela så jag ska försöka lära mig.
Jag kan inte vänta tills kameran kommer. Men om jag har tur så är den här imorn.

Annars har väl dagen varit rätt bra. Vi började nio. Det var skönt.

Ha det bra på er ♥





Förlåt om jag inte fick lägga upp bilden

LOLLO FREIMAN skrev:

Haha, vilken bild x) Men det är lugnt, jag la ju upp bilderna på dig ^^

Vi får absolut göra om det, det var jättemysigt.

DATUM: 2010-06-01 KLOCKAN: 19:18:04
Blogg: http://freiman.blogg.se/
fridaa :D skrev:

härligt :)

DATUM: 2010-06-04 KLOCKAN: 17:37:40
Svar till Frida skrev:

ja, verkligen! :)

DATUM: 2010-06-04 KLOCKAN: 18:33:30
Blogg: http://alltidelviraa.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0