Tjenamorss, jag heter Elvira och är på dåligt humör.

Hej på er. Idag var det ingen bra dag. Jag blir så irriterad, jag fick G- på en redovisning. Jag tycker att min redovisning dög. Så jag borde ha fått G som alla andra. Men nej, inte det.
Efter skolan gick jag och Tova på stan lite. Sen satte vi oss på ett café. Jag åt en chokladboll. Vi hade jättemysigt.

Idag så glömde jag busskortet hemma. Så när jag skulle åka hem gick busschauffören ut ur bussen och rökte. Så jag bara gick in och satte mig. Sen när han gick på bussen igen så vinkade han åt mig att komma. Då frågade han varför jag inte betalade. Då sa jag så trevligt jag bara kunde att jag hade glömt busskortet hemma och frågade om jag fick åka med ändå. Då svarade han  "men du måste betala". Då vart jag tjurig och sa att jag faktiskt går i skolan så jag åker buss gratis ändå. Då frågar den där jäkla buss chauffören om jag har pengar. Det hade jag men jag sa att jag inte hade det. Så tillslut fick jag åka med. Tror du att jag vart på bättre humör då eller?

Aja, bilderna från helgen med Vilma kommer snart. Så håll utkik.


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0