Sommarlov!

NU ÄR DET SOOOOMMAR LOV! :D
HUR GLAD? JÄTTEGLAD!

Idag så gick jag upp tio i sex, det är rekord. Då duchade jag och sen lockade jag håret och klädde på mig.
Jag tog vanliga kvart över åtta bussen till Nyköping. I Nyköping mötte jag upp Vilma och Zabine. Sen gick vi direkt till aulan. Där gick vi in och satte oss. Kören sjöng, solister sjöng, rektorn höll tal, alla sjöng.
Sen gick vi vidare till vårat älskade hemklassrum, sal 47.


Där vart det mycket skratt innan klassföreståndarna hälsade glad sommar och bjöd på glass. Dom är ju gulliga.
Sen gick vi ut och det kramades en himla massa. Jag kommer verkligen att sakna alla. När vi äntligen hade sagt hejdå till alla så gick jag, Vilma, Olivia, Agnes och Matilda till surprise och åt glass. Dom gör sin egen glass där. Det är riktigt gott! Sen kramades vi och skildes åt. Jag och Vilma gick hem till henne. Vi skrattade, som vanligt och tittade på film. Vi tittade på Charlies änglar. En väldigt rolig film.
Sen åkte vi till hamnen med Vilmas pappa, hennes storebror, lillebror och hans två kompisar. Där åt vi ännu godare glass!

Lite senare så åkte vi tillbaka till Vilma och pratade lite, inte heller så ovanligt. Sen gick vi till Kebeb Center och åt mat. Det var mumsigt ;)
Vid halv sex åkte jag hem.
Nu har vi gäster, pappas kompis Ove, som är Edwins gudfar. Hans två barn är med också, Simon och Joel.

Jag är gryyymt trött! Så ikväll ska jag nog lägga mig ganska tidigt. Imorgon är det Edwins födelsedag. Det är anledningen till varför jag inte är med en kompis och festar på vallarna nu. Jag känner mig lite arg.

Men men, ha en bra kväll!


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0