Sommaren är kort det mesta regnar bort men nu är den här så ta för dig, solen skiner idag!

Sommartider här! Jag älskar det, riktigt härligt. Är det sol hos er också? :D

Igår när jag åkte bussen hem så satt jag helt ensam på bussen ( haha )
då såg det ut som att jag var i framtiden och åkte förbi världen i en buss, lixom tittade på världen utifrån.
Då  kom jag på att tiden går, hela tiden. Den stannar aldrig. Livet rinner, hela tiden. Då tänkte jag på också att tänk att man slösar VÄLDIGT många timmar av sitt liv på att vara ledsen. Visst, det är viktigt att vara nere ibland. Annars kan man ju inte vara glad. Men jag, jag slösar jättemycket tid på att sura för småsaker.
Varför inte vara glad lika gärna? Livet kan ta slut imorgon. Så varför inte leva livet ut, varje dag?
Om man räknar ihop alla timman som man sitter och skiter, så blir det ju rätt många.
Är det någon mer som tänker som jag?

LOLLO FREIMAN skrev:

Jag tänker faktiskt också så. Eller jag försöker iallafall. Faktiskt så borde man älska livet, även fast det suger ibland. Sånna smällar får man lära sig att ta, man lever ju bara en gång som du säger så man ska verkligen ta vara på tiden man finns på jorden! Jag älskar dig Elvira, du är en helt fantastisk person. Saknar dig. Kram <3

DATUM: 2010-06-04 KLOCKAN: 13:47:51
Blogg: http://freiman.blogg.se/
Svar till Lollo skrev:

Ja, livet är så jävla kort egentligen.

Jag älskar dig också hjärtat!

Du är verkligen en fantastisk vän, jag brukar säga det. Men du är verkligen det.

Hoppas du mår bättre på måndag så vi kan träffas då <3

DATUM: 2010-06-04 KLOCKAN: 18:31:43

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0