Hej på er.

Hejsan. Idag så var jag på dåligt humör. Jag är så jävla trött på det! Men jag kan inte hjälpa det.

Aja. Imorgon är det klassens dag. Det ska blir riktigt roligt. Först på morgonen så ska vi kolla på film i skolan. Sen ska vi vidare till vallarna och käka där och sola och så. Efter det så ska vi äta glass på surprise.

Igår så klippte jag sönder ett par jeans till shorts. Jag går i Lollos fotspår ;)
Jag hade fått ett jättelångt mejl från Olle, min bror som bor i Sydafrika.
Han skrev att han hade det bra och en massa annat. Då blev jag plötsligt gladare.

Igår så köpte jag wayfears från glitter. Dom kommer hänga med hela sommaren.


webbcamera bild

LOLLO FREIMAN skrev:

Älskar din blogg mannen :D



Ser att du har ändrat lite i designen, riktigt bra tycker jag! Hoppas du lär dig massor inom webbdesign, då kan man få se nya designer då och då ;D



Förresten, du kanske är lite trött på den du har nu. Skulle du vilja ha en ny, lite mer somrig så får du säga till (: <3

DATUM: 2010-06-10 KLOCKAN: 17:14:15
Blogg: http://freiman.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0