Grattis lillebror!

Idag så fyller min älskade lillebror sex år. Han fick en jättesnygg tshirt med en dödskalle på av mig. Hans bästa present enligt honom själv är trollerilådan. Han fick en BMX också. (En sån där trickcykel)

Vi har varit på badhuset idag. Fast det var inte så roligt för mig. Jag kunde inte bada, är förkyld.
Det var synd. Men jag fick en glass iallefall ^^

Nu är det fotbolls VM på tvn. Oliver och Pappa sitter och skriker.
Snart ska vi åka och köpa pizza, Edwin ville ha det till middag. Här får man bestämma middag när man fyller år.
Till efterrätt blir det jordgubbstårta.

Ikväll skulle jag ha sovit hos Lollo. Det hade varit väldigt roligt, men jag fick inte eftersom Edwin fyller år.
Jag saknar Zabine. Vi har inte träffats utanför skolan på jättelänge. Men kanske nästa vecka, om jag har tur. Om jag får låna henne lite.

Ha en härlig dag ♥
(Klicka på namnet så kan du lyssna på låten)
Dagens låt: fm static- nice piece of art





    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0