Friday!

Fredag, härligt!
Jag har inga raster på fredagar och jätte kort lunch. Men jag överlevde.
Efter skolan gick jag och Vilma på stan en stund och tittade på skor till skolavslutningen.
Jag kom på att jag MÅSTE ha ett par vita converse! Inte på skolavslutningen. Men fan vad snygga dom är.

Ikväll är jag barnvakt. Och jag la Lovisa som vanligt. Hon låg på min mage och vi pratade om rymden och sånt.  Jag sa att dinsourierna dog för ungefär 60 miljoner år sen. Man vet inte riktigt varför. Det är svårt att veta. Då sa hon
- Men Elvira, du får väl tänka lite på det då.
Hon är ju för söt!

Haha, det är rätt härligt att vara barnvakt. Pappa köpte en stor marabou och chips till mig och William.
Så nu ska vi sätta på en bra film och äta mumsiga saker ^^

Förresten så kommer min bror Oliver hem från Lund på måndag!

Ha en mysig fredag-kväll! ♥






LOLLO FREIMAN skrev:

Älskar din blogg, fortsätt som du gör Elvira :D Du skriver jättebra, och va söt Lovisa är, "- Men Elvira, du får väl tänka lite på det då." Ha en bra helg :) <3

DATUM: 2010-06-05 KLOCKAN: 00:27:42
Blogg: http://freiman.blogg.se/
svar till Lollo skrev:

Tack Lollo. Jag blir jätteglad när du säger så!

Din blogg är också sjukt bra. Jag älskar den.

Haha, ja hon är ju lite söt ^^

Du också! <3

DATUM: 2010-06-05 KLOCKAN: 10:22:02
Blogg: http://alltidelviraa.blogg.se/
mm skrev:

börja ät lite mer , anorexia fyfan !

DATUM: 2010-06-09 KLOCKAN: 22:06:40

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0