Syster ♥

Igår sov jag och William (min bror) själva hemma. Vi såg på the aviator. Den var bra. Den handlade om en man som byggde världens snabbaste och största flygplan. Men han hade tvångstankar och bacillskräck också. Det är Leonardo DiCaprio i huvudrollen.

Imorse runt halv elva kom min syster Sara och hämtade upp oss. Vi åkte till Nyköping och gick på stan ett tag. William köpte en ny mobil. Den va' frän. Vi fikade på café prinsess också. Det var väldigt roligt att träffa henne. I vanliga fall så bor hon i Falun. Men idag så jobbade hon i Oxelösund. Om två veckor så ska jag och William åka upp till henne och Nicklas. Det ska bli roligt.

Jag har böjat ladda in bilderna i datorn nu. Det lär ta en timme eller nåt. Det är 2115 bilder.

Vi hörs när bilderna kommer upp. Puss



    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0