Linkööping!

Hello! Imorgon eller man kanske säger idag... i allafall. Jag ska till Linköping! Jag ska åka tåg ner till Vilma och hälsa på henne där. Det ska bli riktigt roligt! :D
vi har inte bestämt något speciellt att göra men jag är säker på att vi gör det.
Inatt så åker Olle och Efrat tillbaka till Sydafrika. Dom har varit i sverige i två veckor nu. Efrat var väldigt gullig! Det var riktigt roligt att se dom. Vi firade midsommar tillsammans. Och vi badade i sommarstugan en dag. Då var Agnes med också :) Och igår så var vi först på stranden sen på kvällen åkte vi vidare till stendörren och fiskade. Vi grillade också. Där stannade vi hela kvällen. Det var väldigt mysigt. Fast jag är ledsen också. Det kan ju dröja ett helt år innan vi träffas igen! Det var sorgligt att säga hejdå. Men jag höll tårarna tillbaka.
Jag har suttit uppe till nu och bränt en skiva med alla bilderna jag tog när dom var här. Den ska pappa ta med sig när han skjutsar dom till Arlanda inatt.
Jag hoppas verkligen att dom kommer till Sverige och firar jul, det önskar jag.
Men nu är klockan sent och jag måste sova, jag ska ju upp tidigt imorgon! Godnatt på er.
massor av kärlek
ELVIRA

Anonym skrev:

jaaa!:)

DATUM: 2010-07-05 KLOCKAN: 11:08:36
Blogg: http://sofiajahnkes.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0