Klämmingen


Bilden är från Thailand, jag saknar det väldigt mucho. Jag var där dec - jan 09/10

Idag så åkte vi och badade på klämmingen badet. Det ligger utanför Gnesta och är jättefint. Ikväll är jag och William barnvakt. Edwin och Lovisa är förjävliga att lägga. Det slutade med att dom somnade nere i soffan båda två medans jag och William kollade på film. Vi såg resan till jordens medelpunkt. Den handlar om en kille som är 14 som åker till sin morbror. Dom åker på en resa och hamnar i jorden medelpunkt. Filmen är ganska bra. Jag gillar sience fiction, så det var väl lite i min stil.

Imorgon så kommer mamma och pappa hem på eftermiddagen, så vi får klara oss hemma i den här värmen. Vi kanske fyller en barnpool eller nåt sånt. Det har varit 30 grader hos oss varje dag i en vecka nu. På nätterna går det knappt att sova, så varmt är det.

Imorgon kväll åker jag till bästa Agnes också. Godnatt sötnosar



    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0