I AM BACK!

Jag älskar Lollo! Ser ni hur fint det är på min blogg eller?! Besök hennes blogg förfan, det är riktigt bra! www.freiman.blogg.se Hon är jordens goaste tjej ♥

Nu är jag tillbaka från Linköping och tillbaka på bloggen. Jag och Vilma hade jätteroligt! Hon har världens gulligaste familj, och lillebror! Lilla sixten, hur söt som helst.
När jag kom fram fick jag en bamsekram av Vilmis. Och sen träffade jag hennes mamma. Hon skjutsade oss till centrum. Där gick vi och kollade på kläder först. Sen gick vi och satte oss på Mc Donalds och käkade. Där satt vi i en timme. Sen gick vi och köpte glass och satte oss i en park i en timme till och pratade. Jag hade saknat henne så olidligt.
Sen på tisdagen så åkte vi och badade på tinnebäcksbadet. Där så "åkte" vi water bubble. Man kryper in i en gigantisk badboll. Sen blåser dom upp den. Och man ska försöka springa på vattnet i den där. Det är riktigt svårt och jobbigt men jävligt roligt!

Sen åkte vi hem till Vilma och tittade på film, Beck Advokaten och sjätte sinnet. Sjätte sinnet var rejält läskig. Jag är fortfarande rädd ;o
- I see dead people
Usch.

Jag tog inte med kameran tyvärr. Den är så klumpig och min andra väska jag hade vägde typ 10 kilo!
Jag var tvungen att ladda kameran så det kommer bilder lite senare.

Ha det kanonbra så hörs vi senare, puss!

Vilma skrev:

Haha japp, läskig va den, men roligt hade vi :D <3

DATUM: 2010-07-09 KLOCKAN: 09:28:26
svar till Vilma skrev:

haha ja, det hade vi verkligen :D <3

DATUM: 2010-07-09 KLOCKAN: 15:19:41
Blogg: http://alltidelviraa.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0