hemma igen

Hej kära bloggläsare!
Nu är jag hemma igen. Jag, Sara och Ellinor åkte till Nyköping och gick på stan. Jag köpte en plattång från babyliss. Den är superbra! Jag köpte ett halsband med kors också. När vi kom hem från Nyköping så åkte vi till Likstammen och badade. Där träffade vi Frida. Haha, vi hade riktigt roligt.

Imorgon blir det jättefint väder och vi ska bada antar jag. Jag kanske ringer en kompis, vi får se.
Jag har inga planer för kvällen, rätt skönt faktiskt. I natt ska jag sova. Jag har sovit runt fyra timmar varje natt i en vecka.

Så här såg jag ut idag:


webbcamera bild

Extremt dålig bild. Men jag hade ett par vita shorts och en blå t-shirt. Rätt enkelt, orkade inte lägga massa energi på kläderna imorse.

Jag just nu:


webbcamera bild

Mitt nya halsband:


webbcamera bild

Haha, det är ju lite så där halv töntigt att göra så där, men vafan ;D 

Halsbandet är inte riktigt min stil, fast jag älskar kors. Så jag vart tvungen. 

Kärlek till er ♥

Madeleine skrev:

Svar; Åh, tack kära du!

DATUM: 2010-07-13 KLOCKAN: 19:51:55
Blogg: http://mellstroom.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0