Femöre

Idag så vaknade jag hemma hos Agnes. Jag åkte till henne igår. Vi badade i kovik och myade på kvällen.

Haha bussresan dit är ju lite komisk. Det var så att jag vart skjutsad till bussen. Inte till tystberga utan ut till kustvägen. Där ställde jag mig och väntade- jag kom dit en kvart för tidigt. Minuterna går. Ingen buss kommer. Jag smsar pappa och frågar om han kan kolla i buss tabellen. Han svarar och säger att bussen kommer om en timme. JAHA. Kul. Jag tänkte att det var onödigt att åka hem. Så jag drar upp min handduk och lägger mig och solar. Det är en liten flärp in från vägen. Så där låg jag och solade med tröjan uppdragen. Det roligaste var allas miner som åkte förbi!

Jag och Agnes hade i allafall väldigt roligt. Vi tittade på matchen igår, Uruguay - Tyskland. Jag hejade på Uruguay och Diego Forlan. Men icke. Tyskland vann fast det var en bra match ändå. 

Imorse vid tio hämtade mamma mig och vi åkte ut till Femöre. Hon hade köpt jättegod matsäck.
(jag stör mig på det ordet!)
Vi hade väldigt mysigt. Det var skönt att göra något ensam med mamma. Kameran hängde med, så här kommer lite bilder:






    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0