Ni är saknade

Idag är en dag när jag saknar massa människor. Jag saknar Sara Hansson, vi har så himla roligt och mysigt. Vi träffas alldeles för lite. Jag saknar Zabine Svensson. Jag saknar att göra alla knäppa saker med henne. Och skratta.
Jag saknar Vilma Gelotte, snälla Vilma. Hon får mig alltid att må bra.
Och jag saknar Ellinor Mobeck så det gör ont. Vi skulle vara vänner livet ut, minns du?
Och jag saknar Emelie Jodstam. Hon är grymt söt och mysig! ♥
Och Amanda Nilsson. Vi har inte träffats på länge. Jag saknar att prata med henne. Och kolla på skräckfilm ^^
Kom ihåg att jag älskar er, sötnosar!

Kände mig tvungen att få skriva att jag älskar er. Ni betyder verkligen mycket! Det fins många fler som jag saknar men som inte står med. Kan bero på att jag träffat er ganska nyss ^^
massa kramar

Anonym skrev:

Ååh ! jag saknar dig okså Elvira !

men nu är de bara två dar kvar till mndag :D



Älskar dig söta Elvira pira ;D <3

DATUM: 2010-02-27 KLOCKAN: 10:13:44

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0