GODMORGON!

Klockan är 11.40 och jag är väldigt trött. Jag och Lollo var vakna till halv sju! Vi såg på titanic och signs igår. Lollo tyckte att titanic var jätte läskig, men jag tvingade henne att se klart den ^^ Sen såg vi Signs. Den handlar om rymdvarelser, inte så jätte läskig tyckte jag. Men det kan beror på att jag visste vad som skulle hända ;) Lollo låg och var rädd hela filmen :')
Igår gick vi hem till Agnes och skulle skrämma henne, men det vart inte så lyckat ^^ Det var meningen att hon skulle rid rädd, men nej. Det passade inte. Hon började skratta istället. Men det kanske var för att lollo såg lite rolig ut, hon hade sin simglasögon mask på sig.
Idag ska kanske Zabine sov hos mig. Fast bara kanske ^^ Zabine the king! :D♥
Ha en super bra dag!


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0