En låång dag!

Idag var jag i Stockholm (: Först gick jag på natur historiska museét. Det är verkligen inget jag tycker om men mina småsyskon tyckte det var roligt så jag följde med ändå. Jag och min lillebror Edwin gick och kollade på casanova som det heter. Det är en enorm bioduk som sitter runtom hela salongen och i taket. Och det gör att det känns som att man rör på sig när man kollar! Vi kollade på en film om rymden. Edwin tycker det är väldigt roligt att lära sig nya saker, så söt! när vi var på väg till stckholm så såg han en sopbil, då började han förklara hur det går till när man lämnar in saker på soptippen ^^
 Efter museét åkte vi till kungenskurva och köpte lite leksaker till Edwin och Lovisa. Dom vart jätte glada när dom såg hur stor leksaksaffären var! ^^

 Sen gick vi och köpte lite kläder, jag fick en kjol och en kofta.
Och så skulle vi köpa lite saker på IKEA. Men det blir aldrig lite när vi går på IKEA! Vi kom lite sent. När dom ropar ut i högtalarna att det är en kvart kvar till stängning, då ska man ha betaltat också! Då stog vi och kollade på lampor och var långt ifrån klara! Menmen vi vart ju inte kvar där iallefall ^^ En rätt lyckad dag tycker jag! Ha en mysig kväll ♥

Här kommer en bild på min nya kjol från HM:




    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0