God natt ♥

Hej alla söta! Idag så handlade jag och Sara lite kläder och sånt.
 Jag köpte ett armband, som egentligen var flera armband. Men men ^^ köpte ett par vanliga leggings och en fondation också.
 Affärerna stänger klockan fyra och bussen gick fem.
Så vi gick in på mac donalds och tog en glass. Vi satt och pratade och skrattade där i en halvtimme. Sen gick vi in på toaletten och satte på musik och började sminka oss ^^
 När vi stog vid spegeln så var det nån konstig sak i taket som sprutade ut nåt, vi vart så rädda att vi nästan sket på oss! Men det var någon grej som gör att de luktar gott därinne.
 På tal om de så luktar min nya fondation tvål eller sprit kan den också lukta. Ganska tokigt tycker jag. Imorgon ska jag vara barnvakt, kul liv -.- klockan är halv två på natten och alla sover. Det ska nog jag också göra nu, eller snart. Kanske inte alls. Vi får se hur det blir :) Vi hörs imorn! (L)


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0