dålig uppdatering, förlåt.

Det har blivit lite dålig uppdaterig, jag sov i lägenheten med Zabine. Det vart inte Agnes.
Vi åt pizza som man värmer i ugnen och kollade på film. Och åt godis. När jag kollade på första delen av O.C så sov Zabine. När den var slut så väckte jag henne och då var hon jätte pigg ^^

Sen på morgonen så väckte Zabine mig. Då hade hon gjort frukost med tända ljus på bordet. Så söt hon är!
Sen vart det väldigt brottom. Jag skulle duscha så Zabine röjde upp i köket och bäddade in sängen. Hon är ju ba bäst! :-D Sen gick vi till bussterminalen och träffade Kristoffer och hans kompis. Efter fem minuter så åkte Zabine hem och jag var själv med dom. Vi gick och åt pizza och var inne på Åhléns och kollade på väskor ;-) 

Efter ungefär en och en halv timme så träffar jag familjen och vi går lite snabbt på stan. Sen åker vi till pulka backen i brandkärr med mina småsyskon och möter Zabine där med sina syskon. Vi åkte pulka och det var sjukt roligt! Jag och Zabine åkte pulka högst uppefrån och jag ramlar av efter halva backen och rullar resten x) Edwin och Charlie, Zabines lillebror tyckte om varandra. Dom frågade om dom fick leka, sött va? ^^

Zabine i pulkabacken, sötnos. Ha en bra kväll sötisar! ♥



    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0