Zabine tha man och Valborg!

Just nu sitter jag i Zabines kök. Vi har precis ätit lax- kroketter med en massa amerikansk dressing. Zabine är den bästa kocken! :D
Om ett tag ska vi gå och kolla på brasan på vallarna. Ensamma, ja. Men det blir säkert skoj ;-)
Idag har vi gått på stan och köpt lite kläder och smycken. Jag köpte ett dr. denim linne, en ring och en ljusrosa bh.
Vi har precis varit inlåsta på toaletten och fixat oss i en timme, så kan det gå ^^
Jag är lite glad idag, så att ni vet :D
Vi hörs nog senare, kramar ♥
Den här låten knarkar jag och Zabine, typ.
Sharam- My girl wants to party all the time
( om ni vill se låten i fullskärm så tryck på dom fyra pilarna )

sanna. skrev:

följ,läs och kommentera min blogg.

Kram :)

DATUM: 2010-05-03 KLOCKAN: 21:56:03
Blogg: http://sannasnilsson.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0