Zabine den bästa nu då!

Nu sitter jag vid Zabines dator medans hon gör nåt helt annat i sängen.
Jag åkte buss hit, det vart lyckat. Verkligen. När jag skulle gå av så tryckte jag i sista sekund.
Jag gick ner och ställde mig vid dörrarna, men öppnas dom? Nej. Busschauffören sitter och pillar där fram så
jag går fram till honom. Då öppnar han dörren där fram och släpper in en kille. Men hinner stänga innan jag är där.
Så börjar han nästan åka och då böjer jag fram och säger:
- Ursäka, kan du öppna dörren?
HAHA, helt sjukt.
Sen när jag nästan är framme hos Zabine. Då hoppar det fram ett rådjur några meter framför mig. Jag sket fan nästan på mig! Mitt i Nyköping, vad är oddsen lixom?
Nu ska jag försöka få kontakt med Zabine.
Ni får ha en jävligt mysig kväll ♥


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0