Vilma, Lollo & Zabine

Igår var jag med Vilma, Lollo och Zabine, vi hade jätteroligt! :D

Idag ska jag ligga i sängen hela dagen. Jag är jääätte trött.
Imorgon börjar skolan igen. Det är både roligt och tråkigt. Det är många jag inte har träffat på lovet. Så det ska bli roligt att komma tillbaka och träffa dom.

Ikväll ska jag köpa min biljett till West Coast Riot.  Jag och Lollo ska åka ner till Göteborg med min bror den 16 juni och gå på festival! Vi ska titta på Rise Aganist. Vi har en bil och hela Götebog, kan det bli bättre?


LOLLO FREIMAN skrev:

sötnos, jag är redo att beställa biljetterna nu. smsa mig när du ser det här <3

DATUM: 2010-04-11 KLOCKAN: 19:15:47
Blogg: http://freiman.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0