Mys med älskade Zabine (L)

Jag och Zabine hade jättemysigt igår. Vi gick ner på stan och träffade Jocke och Lucas en liten stund. Sen gick vi och satte oss på hångel bänken vid nyköpingsån. Sen kissade jag nästan ner mig men Zabine var TVUNGEN att sitta på dom gula sakerna vid öster. Så jag kissade nästan på mig innan vi var tillbaka, tack Zabine :)
Sen tog vi fram chips, dipp och monster och tittade på american pie. Verkligen våran humor!

Imorse vaknade vi halv nio och åt frukost. Sen lite senare lagade vi pankakor till lunch, Zabine är en jävel på att steka pankakor.
Jag har inga pengar på mobilen så jag fick inte tag på pappa. Så jag tog en buss till tystberga. Sen gick jag hem.
EN HALV MIL! Och vet ni vad pappa sa när jag kom innanför dörren?
- Hur kom du hem?
- Jag gick från Tystberga
- Vad härligt!

-HÄRLIGT?!

Herregud.

Här kommer lite suddiga bilder från igår och idag:

När vi sitter vid ån på kvällen.


Zabine steker pankakor ^^


Vi hade musik såklart, och zabine dansar BÄST!


Och så gymnastikövningar på köksbänken. så här går det till när Elvira och Zabine steker pankakor ;)




haha, ha en bra kväll ♥

LOLLO FREIMAN skrev:

Haha, ni är så underbara :') <3

DATUM: 2010-04-07 KLOCKAN: 11:43:56
Blogg: http://freiman.blogg.se/
LOLLO FREIMAN skrev:

sv: ja, vi kan absolut baka kladdkaka på fredag :) ska jag ta med grejer? <3

DATUM: 2010-04-07 KLOCKAN: 18:33:12
Blogg: http://freiman.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0