livet suger, ibland

Usch, jag mår så jävla dåligt just nu. Jag vill bara försvinna från verkligheten.
Jag vill dränka mig i en riktigt bra film, det brukar jag när jag vill komma bort.
Om det är en bra film så blir man så koncentrerad på den att man glömmer allt annat.
Det finns inget härligare när man är nere.
  När jag är ledsen vill jag helst av allt vara med mina vänner.
Dom får mig alltid på bra humör. Och dom kan alltid trösta om det behövs. Jag saknar dom jättemycket just nu.
  Jag sitter ensam i min säng nerbäddad i täcket och lyssnar på kärlekslåtar.
ha en bra kväll alla andra.

LOLLO FREIMAN skrev:

<3

DATUM: 2010-04-12 KLOCKAN: 18:20:39
Blogg: http://freiman.blogg.se/
Vilma <3 skrev:

Har det hänt nåt gumman ? :(

eller är det nåt med J ?



jag älskar dig <3

DATUM: 2010-04-12 KLOCKAN: 20:29:09
svar till Vilma skrev:

Tack Vilma, men jag mår bättre nu.

Jag älskar dig också baby ♥

DATUM: 2010-04-13 KLOCKAN: 20:26:21
Blogg: http://alltidelviraa.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0