Lev idag, imorgon kan det vara försent.

Vilma är så klok, just så brukar hon säga. Och jag håller med till tusen.
Tänk om du hamnar i rullstol imorn. Då är det massor som du inte kan göra längre.
Skjut inte på saker. Berätta för dom du älskar att du älskar dom. OFTA. hellre för ofta än för sällan.
En sak jag måste skriva är att jag stör mig på jätte bitchiga tjejer. Det finns inget som jag stör mig mer på. Det är så himla onödigt. Varför inte vara snäll lika gärna? Aha, dom kanske känner sig som kungar över världen när dom är bitchiga. Jag vet inte. Jag vet inte varför dom tänker med asset. Dom kan stoppa upp sina små korvtummar i röven tycker jag :)
Ha en bra kväll ;)

Vilma <3 skrev:

Haha grymt kul idag med dig gumman ! :D (Y)



Haha du är ganska klok du okså , vi startar kloka klubben vettja ;)



jag ville bara säga att jag älskar dig hjärtat. <3

DATUM: 2010-04-10 KLOCKAN: 00:07:24

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0