glad påsk!

glad påsk allesammans ;)
Idag har jag varit nyköping och köpt två par nya vårskor, och lite påskgodis såklart ^^
Jag har precis ätit påsk lunch, det finns ju inget godare. Eller jo. Påskgodis är godare.

Snart ska jag ut och leta påskägg. Idag gick jag med en kortärmad läderjacka, det är ju jättevarmt!
Jag älskar att leta påsk ägg, det är jätte mysigt.

Jag har ingen låt att lägga upp just nu. Kanske kommer senare.
Ha en jättebra dag ♥

( sitter påskgodis ihop? )



Här kommer en bild på jackan ;)

LOLLO FREIMAN skrev:

ååh älskling, va glad jag blir :D du är så söt, gumman. glad påsk på dig med, ha en jättehärlig dag :'D <33

DATUM: 2010-04-03 KLOCKAN: 16:57:48
Blogg: http://freiman.blogg.se/

    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0