En till härlig vårdag ♥

Tjenare. Imorse missade jag bussen, igen. Men jag kom ju till skolan klockan nio så jag missade första lektionen.
Sen gick jag, Lollo, Emelie och Zabine upp på klockberget och satt i solen, jävligt härligt.
Vi hade vikare på matstudion idag. Så vi fick göra grekisk sallad. Det vart min och Zabines lunch. Kul, verkligen.

Efter skolan så gick jag och Zabine till stan och hon klippte sig. Det vart jättebra! :-)
Sen gick vi och träffade Marcus, Andreas och Fredrik på bryggan. Det var jättemysigt. Jag tog sex bussen hem.

Är det bara jag som längtar till valborg? Jag och Zabine har planer på att bada i hamnen då ^^ Men vi får se.
Vad har ni andra för planer på valborg? Jag är ledig då, är ni?

Vi hörs hörrni ;-)



    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0