En rubrik kanske

Hello. Idag har jag varit i skolan. Jag började klockan nio och hade bild, med Anna Bergendahls mamma. Det är lite status om du frågar mig ;)
På lunchen träffade jag och Zabine Andreas på donken. Vi gick utan jackor, kan det bli härligare?
Och så glömde jag såklart bort att jag skulle ta kvart över två bussen hem. Men Zabine var snäll, så hon tog en senare buss hem.
Det satt människor överallt i centrum. På stora trappan till stadshuset, på klockberget och på bänkar. Riktig vårstämming.

Egentligen skulle jag behöva göra en hel del läxor nu, kanske orkar snart.
Jag har fysik-prov imorn, jätteroligt. Verkligen

Förresten så mår jag bra idag ^^
Ha en härlig kväll ♥


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0