Dålig uppdatering, sorry sorry

Den här veckan har varit väldigt rolig och fullbokad! Så jag har tyvärr inte haft så mycket tid att blogga.
Men nu sitter jag äntligen här. Jag saknar verkligen att blogga när jag inte hinner det!
Idag var jagmed Vilma. Hennes pappa bjöd mig, Vilma och Agnes på fika efter skolan, så himla snäll!

Sen gick jag och Vilma på stan lite när Agnes gick till bussen. Och vi pratade och pratade. Vi kan verkligen prata i flera timmar oavbrutet. Det finns så mycket spännande att prata med Vilma om. Riktigt varför vet jag inte. Men så är det.

Ikväll blir det lite myskväll med familjen. Kanske blir det till att basta också.

Imorgon kommer Vilma hit och sover här. Det blir första gången och det ska bli jätteroligt!

Vi hörs sötnosar.


    Vad heter du?
    Är du här ofta?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


RSS 2.0